کسب و کار پزشکان

طی صحبت با یکی از پزشکان در باره اداره مطب ورونق کسب و کار و راه های ارائه خدمات مطلوب به همشهریان عزیز با این نتیجه رسیدم که:
متاسفانه به همکاران پزشک ، دندانپزشک ومتخصصن ما در ایام تحصیل صرفا مسائل علمی آموزش داده می شود ! به هیچ وجه در زمینه راههای تکریم ارباب رجوع ، نوع برخورد با کارمندان و مراجعین وکنترل دخل و خرج و راههای ارتقاء خدمات و ….آموزش داده نمی شود این باعث می شود که عده ای از همکاران ما در فضای کسب وکار روزانه با چالش مواجه شوند.
این موضوع بویژه برای ما پزشکان که موضوع کارمان سلامت انسان یعنی خلیفه الله است ، اهمیت بسزایی دارد و مردم از ما پزشکان توقعات زیادی دارند و ما را هم مورد مشورت در زمینه های مختلف قرارمی دهند لذا باید خود ما مشکل نداشته باشیم تا بتوانیم به دیگران بهتر خدمات بدهیم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *